neděle 29. června 2014

Moje dnešní činnost

Včera jsem koukla na stránky s jahodami a zjistila, že cena klesla na 28 Kč. Tak jsem nadhodila, jestli by někdo nedojel pár jahod ještě nasbírat, že bych udělala ještě nějaký džem a něco dobrého. Před sedmou hodinou jsem už zaslechla jen odjíždějící auto a před osmou už mi zvonil telefon, že už jede a že má přes sedm kilo ! No nazdar. Tak jsem ještě po telefonu udělila instrukce co má k tomu koupit a čekala na to nadělení.

Uvařila jsem džem s mátou ze tří kil.


A další jahodové produkty dnešního dne, jen koktejl jsem nestihla vyfotit.



Zbyla malá miska. Ve třech jsme to stačili zlikvidovat Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...