úterý 15. července 2014

Nějaké tvoření

Tak se zase po delší pauze hlásím Usmívající se. Tentokrát vám chci ukázat, že jsem se taky jako mnohé z vás začala kamarádit s háčkem. No nebude to nic světoborného. Před časem jsem u Helenky viděla šikovné košíčky. Helča mi poslala i návod, ale mně se to podle něj jaksi nedařilo k mé plné spokojenosti a tak jsem to zkusila bez návodu formou pokus omyl. A nakonec jsem se dopracovala k tomuto výsledku.

Je to taková recyklace ze starých úpletů.
Na další tvoření už jsem si cíleně koupila nové bavlnky značky Sněhurka. Na facebooku jsem narazila na tyto obrázky a řekla si, že to je dobrá výzva vyzkoušet jestli jsem schopná něco podobného udělat.


Jsou to pytlíčky na mýdla. A tak jsem si řekla, že pokud se to povede budu mít vhodné dárečky. No dopadlo to takhle, tak nevím, jestli z toho bude mít někdo radost.



Není to zrovna dokonalé. Ale bavilo mě to a nevzdávám to .Dneska jsem si byla koupit další barvičky. Vhodná mýdla jsem měla jen dvě a protože jsem včera v Pardubicích žádná další vhodná nesehnala, jala jsem se hledat na internetu. A hned jsem taky objednávala. Tak doufám, že nebudu zklamaná, až přijdou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...