středa 16. července 2014

To je fofr!

V pondělí odpoledne jsem našla na Fléru mejdlíčka, hned objednala, zaplatila převodem a včera už mi přišlo potvrzení o odeslání. Tak jsem dneska čekala jestli dorazí balíček. A je to tady.
Mejdlíčka jsou krásná, ale trochu mě zklamala vůně. Mají příjemnou vůni, ale strašně jemnou a přes celofán nejsou cítit vůbec.






Omlouvám se za kvalitu fotek, chtěla jsem to mít co nejrychlejc nafocené a tak jsem si s tím nepohrála.
A nakonec vám ukážu obrázek, který se k dnešnímu nadpisu taky bohužel hodí. Máme po rajčatech.Tedy na záhonu určitě. V truhlíkách se to zatím neobjevilo.


A než jsem nafotila ta mýdla, tak se mi v kuchyni objevila dóza s kanadskými borůvkami. To jsem taky zírala, nikde nikdo a borůvky na lince. Vyjímečně jsem nechala odemčenoUsmívající se, jinak se zamykám. A teď kór, protože vedle v ulici se pracuje snad po 25 letech na asfaltovém povrchu a dělají tam samí přičmoudlíci, kteří ve mně nevzbuzují zrovna důvěru Usmívající se
Tak a to je dneska vše a já jdu fofrem uvařit brambory Smějící se
Jo a ještě malá prosba. Kdyby jste někdo měl tip na hoodně voňavá mýdla, tak předem děkuji Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...