středa 30. července 2014

Cuketové hodování

Letos to jsou opravdu hody. Cukety sklízím snad každé ráno. A poslední týden máme cuketové jídlo skoro denně.
O cuketě Bezděk už psala Babsy. Je to naše snad nejoblíbenějí cuketové jídlo a tak jsem o něm taky měla připravený článek.

Cuketu jsem použila i do včerejšího oběda.Tentokrát jsem se inspirovala u Ivy. Dala jsem péct ale celé kuře.

Dnešní menu: cuketový kotlík k obědu, cuketový salát s vejci k večeři, a navrch cuketová bábovka.

Sklízím i dost patizónů a tak jsem vařila i z nich.

Kromě špízů podle Ivy jsem je použila i místo cuket do receptu s nivou.

Byla to dobrota.
Taky jsem každý den dělala okurkový salát ze dvou až tří hadovek a přesto se mi jich dnes nahromadilo deset. Proto jsem uvítala, že přítel jel odpoledne pro něco k rodičům a tak jsem vyexpedovala okurky spolu se třemi patizony a cuketami směr Pardubice a dálSmějící se. Jsme totiž sami doma a v sobotu odjíždíme na Šumavu, tak by jsme je už nespotřebovali. A stejně do té doby narostou další, takže dcera převezme štafetu v jejich konzumaci.
A já už budu raději končit, protože mi nějak vypadává internet a nevím, jestli mi půjde článek zveřejnit. Kdyby jste někdo chtěl na něco recept, napište a já ho napíšu do komentářů. Jsou totiž děsně jednoduché.
Právě jsem byla v rychlosti zalít truhlíky a nebe od jihu je černé, něco nepěkného se na nás žene.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...