čtvrtek 31. července 2014

Konec nicnedělání

Všechno jednou končí a mně dnešním dnem končí neschopenka a tím i týdny odpočinku a rekonvalescence. V rámci možností jsem si to náležitě užívala. Počasí mi docela přálo a tak jsem skoro všechny slunečné dny trávila venku a čas si krátila focením a háčkováním. Většinu jsem vám už ukazovala. Tak ještě další menší várka háčkování.

To ještě nejsou zdaleka poslední. Dva už jsem podarovala, a ostatní jedou se mnou na Šumavu. Snad se budou líbit i tam.
Jak to šlo, hodně času jsem taky trávila v kuchyni. Jahodové šílenství jste viděli a abych toho neměla málo, pustila jsem se do zavařování okurek. Tohle množství je patnáct kilo a bylo z toho myslím 37 sklenic. Hrála jsem si s tím dva dny. Opravdu hrála, protože mě nic nenutilo spěchat a taky mám hrnec kam se mi vejde jen pět sklenic.


Jeden víkend se nás sešlo dohromady s dětmi sedm a tak jsem vymyslela na páteční podvečer grilování a na sobotu sladký oběd. Tentokrát ve znamení borůvek. Kynuté knedlíky a lívance s borůvkovou zakysanou smetanou. Na talířích jsem je bohužel nevyfotila.


Další počin v kuchyni bylo naložení utopenců podle Jitky. Už od pondělí odpočívají v lednici a čekají na sobotní cestu :-)

A z kuchyně se ještě přesuneme na zahrádku, kde už konečně své místo našla nová hortenzie. Doufám, že se jí tam bude dařit. Já jsem tentokrát jen asistovala z lavičky Usmívající se.

Tak a to je z dnešní všehochuti vše. Mějte se hezky, já se jdu připravit na zítra do práce a taky si začnu balit tašku na dovču. A zítra možná dám ještě pár fotek ze zahrádky, pokud to stihnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...