čtvrtek 11. září 2014

Sladký švestkový týden

Předminulou neděli mi přišel emailem dotaz - kolik chceš poslat švestek ? Stačí tři kila ?
Tak jsem odepsala, že tolik ani ne, že jen pár na buchty a knedlíky. Nakonec jich byly dvě bedýnkyUsmívající se.
V pondělí jsem udělala klasické buchty.

V úterý přišly na řadu vyžádané knedlíky.

Ve středu jsem našla recept na moc dobrý švestkový koláč. Lepší jsem snad ještě nejedla.

Švestek bylo pořád dost a tak došlo na pečený čaj.

A ještě něco málo z tohoto týdne. V úterý ráno mě čekal z okna tenhle pohled.
Naštěstí už v něm nic není.
Taky jsem znovu dostala chuť na ten koláč, ale protože švestky už nebyly, dala jsem na něj maliny ze zahrádky a zasypala borůvkami. Mňam.


A na závěr vám posílám jednu kytičku, kterou jsem si naaranžovala v kuchyni podle sobotní inspirace :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...