úterý 28. října 2014

Navštívili jsme muzeum

Přeji všem krásný sváteční den. U nás je mlha, že by se dala krájet, tak jsem zvědavá co se z toho vyvine.
Minulou neděli, jak byl ten krásný slunečný víkend a spousta z vás vyrazila na výlety, jsme se i my vydali na cesty.
Naším cílem byly Nové Hrady u Skutče nedaleko Litomyšle. Zámek už je v říjnu uzavřen, ale to nám nevadilo, protože my jsme měli namířeno do muzea cyklistiky, které sídlí v bývalé zámecké sýpce. Tak se se mnou pojďte podívat, jaké skvosty muzeum skrývá.
















Tak to je jen část obrázků, které jsem nafotila, zbytek najdete opět v galerii.
Více o muzeu naleznete zde.
A teď jsem se dočetla, že dnes končí na zámku i v muzeu letošní sezóna, takže kdo to dnes nestihnete, můžete si naplánovat prohlídku až na příští rokUsmívající se. Pokud vás ovšem tato tématika zaujala. Nemyslím si, že vystavené exponáty zaujmou jen aktivní cyklisty, ale určitě se rádi podívají i ostatní. Opravdu to stojí za to.
Mějte se pěkně, mě dnes ve dvanáct čeká paní zubařka na prohlídku a potom možná vyrazíme po hřbitovech. Ale to až podle počasí, jsme totiž trochu nastydlíZamračený.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...