neděle 26. října 2014

Kytičkový

Minule jsem vám slíbila nějaké kytí, tak se na to pojďme podívat.
Zima už se sice blíží,ale u nás to ještě pořád vypadá takhle.Prý není kam spěchat.


Takhle se připravovalo na kvetení Oncidium.

A teď už je v plném květu.


Na tom samém okně mi ještě kvetou tyto dva kaktusy.

Tahle orchidej už mi kvete několik měsíců.

A takhle se chystá kvést tchýnin jazyk.

A takhle mi dokvétají fuchsie. Je mi líto,že je musím vyhodit,ale opravdu bych je nikam nenacpala.

Jedny z posledních květů růží.

I tlustice nasazuje na květ.

A jsme pro dnešek na konci. Ke dveřím jsem si udělala tuto podzimní výzdobu.

A to je pro dnešek vše.Přeji všem, kdo jste dorolovali až sem, krásnou neděliUsmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...