čtvrtek 23. října 2014

Šumavský podzim 2

Tak jsem tu se zbytkem fotek z podzimní Šumavy.
Kolem Novopeckého smyku se letos hodně kácelo.


Pár pohledů na kopečky při cestě zpátky.




Cestou jsme dvakrát prošli kolem pasoucího se skotu.






Možná už jste někdo slyšel, že se na Šumavě má stavět lanovka do Rakouska. Tak vězte, že je to právě tady.

A to už se blížíme ,,domů".

Dorazili jsme asi ve čtyři odpoledne, nikde nikdo a tak jsme si ohřáli jídlo, dojedli a za chvíli dorazili ostatní z poutě.Bohužel ten den byl poznamenaný jednou smutnou zprávou a tak nálada ten večer, kdy jsme slavili kamarádovy narozeniny, nebyla taková jaká by měla být. A tak přišly i výčitky na mojí adresu ohledně té pokažené srpnové dovolené. Můj měl narozeniny následující den. Měla jsem v plánu vyjet před polednem a zastavit se na oběd a na prohlídku v Krumlově. Jenže zase se to protáhlo až do odpoledne, takže opět z toho nebylo nic. Cesta nám totiž trvá čtyři hodiny, tak aby jsme dojeli včas domů. Tak a to je pro dnešek vše. Příště to bude o nějakých kytičkách a pak vás vezmu na moc pěkný výlet, který jsme si udělali tuto neděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...