úterý 21. října 2014

Šumavský podzim

Dnes Vám přináším pár fotek z naší procházky 11.10. Ačkoli ostatní naplánovali na ten den pobyt na pouti, my jsme si prosadili svou a vydali se do přírody. Konečně jsem si odlovila dvě kešky v okolí, na které jsme se chystali už v létě. Bylo opravdu krásné počasí a tak nám ani nevadilo, že jsme nachodili asi osm kilometrů a zvlášť moje nohy, od června netrénované, se ozývaly.
Tohle je rybníček na konci obce, který jsem si vyfotila jako první. Už jsme tudy jeli mnohokrát na kole, ale člověku se nechce pořád zastavovat a tahat foťák z batohu.

Část cesty jsme šli lesem vedle silnice. Pořád ještě rostly houby, ale ty jsme nesbírali.





Pohled do dálky na Plechý, nejvyšší horu české části Šumavy

Tudy se blížíme k první kešce.

A pohled zpátky.

Daleká cesta před námi...

A tady už jsme u druhé kešky.Jakési zaniklé stavení.

Bývalá vojenská posádka. Vedle silnice teče Schwarzenberský kanál.




Nově založený sad uprostřed šumavských lesů.


Autoportrét :-)

A protože už těch fotek na jeden článek je nějak moc,tak jsem se právě rozhodla, že udělám ještě pokračování.
U nás je dnes slunečno a tak jdu prohnat sekačku, abych na zítra naplnila biopopelnici.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...