neděle 7. prosince 2014

Na vánočních trzích

Včera odpoledne, když jsem přišla z práce, jsme se vydali do Pardubic na vánoční trhy. Hlavní táhlo pro nás byla kapela Elixír. Psala jsem o ní už minulý týden. V Pardubicích vystupovali od 16 hodin. Hráli opět moc hezky. Tady je ukázka z jejich loňského zpívání.
Včera u nás dost pršelo a tak jsem si myslela, že ani nepojedeme, ale odpoledne přestalo. V Pardubicích během koncertu začalo drobounce mrholit. Vypadalo to proti světlům jako kyž někdo tam nahoře použil obří rozprašovač Usmívající se. Obešli jsme dvakrát stánky, okoukli rozsvícený vánoční strom proti radnici, trochu se už v dešti prošli v okolí náměstí a zamířili jsme domů.




A takhle jsme si dneska svítili.


Nakonec chci všem poděkovat za návštěvy a komentáře a zároveň se omlouvám, že neodpovídám. Schází mi bohužel energie i na vánoční přípravy. Mám za sebou dost perný týden v práci po dlouhé době a před sebou dost nejasné vyhlídky a tak mě ani ta vánoční doba moc nebere. Ale vám všem přeju aby jste si zbývající dny do Vánoc užili podle svých představ.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...