pátek 12. prosince 2014

Ranní překvapení

Dneska se mi povedlo vylézt z pelíšku o něco dřív než obvykle a hned se mi naskytla úžasná podívaná. Právě totiž vycházelo sluníčko, které jsme neviděli už několik dní. Ale vypadá to, že to ani dnes nebude na dlouho.
Fotky jsou hodně nazoomované, měla jsem na sobě noční košili Usmívající se a tak jsem fotila ze dveří anebo přes okno v chodbě. Případné lampy,domy a podobné objekty berte prosím s rezervou, nešlo se jim vyhnout anebo tam jsou záměrně aby víc vyniklo nebeMrkající
















Přeji vám všem krásný, pokud možno slunečný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...