sobota 4. února 2017

Nekonečná hra s fantazií

Nedávno jsem zaznamenala na některém blogu slovo fraktály a zjistila jsem, že si s programem na jejich tvoření pohrává vícero z vás. Neodolala jsem a taky si stáhla do počítače program a zkusila to. Zpočátku jsem vůbec nechápala jak někdo může dojít až k opravdu nádherným tvarům a ornamentům.Moje pokusy se odehrávaly jen na úrovni jakýchsi zmatených barevných čar, které se prolínaly v 3D prostoru a málokdy něco připomínaly. Ovšem když člověk zapojí fantazii, tak je schopen i v takových obrázcích lecos vidět.



Postupně jsem začala zkoušet co dělají různé funkce v programu. Nepřišla jsem ale na nic. Nikdy se vám totiž nepodaří zopakovat stejnou věc dvakrát. Každý pokus je originál, někdy stojí za to si výsledek snažení uložit, ale někdy ani dlouhé minuty hraní s trojúhelníky nevedou k ničemu, na co by se dalo koukat. Po prvních neúspěšných pokusech jsem si říkala, že tohle opravdu u mě nemá cenu rozvíjet a chtěla jsem program vymazat, ale pak mi to nedalo a po několika radách od jedné z Vás jsem ještě zkusila zabojovat. Neříkám, že jsem udělala bůhvíjaký pokrok, ale občas už se mi podaří obrázek bez těch nezkrocených čar okolo.






Na posledním obrázku je jakási kytice z dnešního rána a tím mám pro dnešek vyčerpáno, protože jsem se zařekla, že toto budu brát jen jako relax a pokud budu mít náladu, udělám si jen jeden fraktál denně. To kvůli spotřebě času Smějící se.
Přeji Vám všem pěkný víkend a fraktálistkám hodně zdaru při tvoření Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...