pondělí 19. března 2012

Pokračování sobotního výletu

Z Filipovského parku jsme kousek popojeli a ocitli jsme se u obce Markovice. Zaparkovali jsme u brány do kamenolomu, kde se i v sobotu pracovalo, a vydali se po úzké silničce do kopce k malinkému hřbitovu. Tady jsem v rychlosti odlovila krabičku a šla si projít hřbitůvek. Na malinkatém hřbitově se nachází i malý kostelík sv. Marka. Jsou zde jen staré náhrobky a není jich moc, řekla bych tak kolem dvaceti.





Kopec, který je vidět za vstupní bránou, je hrana kamenolomu. Přítel tam na rozdíl ode mě vyšplhal a mně až teď došlo, že jsem mohla mít další zajímavé obrázkyZamračený.

A když už jsme byli tak blízko zámku Žleby ,tak to prostě nešlo tam nezajet. Sice místní kešku jsem neměla připravenou, ale i tak jsme se ji pokoušeli najít.Tentokrát bez úspěchu. Až doma jsme zjistili, že jsme hledali úplně mimo. Protože sezóna ještě nezačala, nezamířili jsme nahoru k zámku, ale prošli jsme se parkem podél řeky .Bylo teplo a bylo tam krásně a rušno.
Pohledem na zámek z parku zakončíme sobotní putování, ale mohu slíbit, že se sem ještě v brzké době podíváme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...