čtvrtek 29. března 2012

Převážně kytičky

Protože minulý týden jsme trávili doma převážně pracovně, nebylo ani o čem psát. Hodně z Vás teď má na blogu fotečky z rozkvetlých zahrádek. Moje zahrádka si zatím dává na čas a tak začnu doma. Mnohé z Vás už mají s pěstováním orchidejí bohaté zkušenosti. Já je teprve začnu sbírat.Tyhle dvě krásky jsem dostala včera k narozeninám.


A takhle vypadají hyacinty, které jsem si koupila předminulý víkend na výstavě.Ten červený snad ani nevykveteZamračený

Ještě Vám musím ukázat jaký hezký hrníček jsem dostala od synaUsmívající se


Dortík jsem tentokrát žádný nedostala, protože dcera si na tento týden nabrala zakázky a na mě prostě nemá čas. Na včerejšek pekla řezy, na zítra večer má mít osmdesát zákusků a aby toho neměla málo na sobotu dopoledne dort-záchrankuPřekvapený.
Ráno jsem pod rozkvetlým zlatým deštěm objevila fialky .

A kopřivy! Bude nádivkaUsmívající se.Čím víc kopřiv ,tím je lepší.

A cestou domů jsem Vám ještě nacvakala moji jarní venkovní výzdobu.




Přeji Vám hezký den. Já jdu pověsit prádlo, uvařit a pak do práce Zamračený.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...