čtvrtek 13. září 2012

Procházka po Volarech a okolí

Minule jsem vám slíbila procházku po jednom malebném městečku. Jsou to Volary .Vůbec jsme neměli v plánu sem jet,ale nějak to ten den vyplynulo ze situace a tak jsme sedli do auta a vyrazili. Udělali jsme si nějaký nákup a šli jen tak kam nás nohy vedly .
Tohle je detail vzadu na kostele,bohužel nevím co značí

Ulička za kostelem

Tady se mi líbila ta lampa

Tohle už jsou pohledy za město


Kostel sv. Kateřiny
V malebném městečku Volarech se nachází zajímavý židovský hřbitov . Je na něm pohřbeno 94 židovský žen, které se staly oběťmi pochodu smrti z koncentračního tábora Ravensbrück. Symbolické pohřebiště a pomník je z roku 1990.

Ve Volarech je několik kešek.Jednu jsme odlovili loni, ale protože jsme s nimi letos nepočítali, neměla jsem je připravené.A dnes jsem zjistila, že tady jsme měli jednu skoro na dosah.

Na závěr ještě pár pohledů do okolí



A na závěr z trochu jiného soudku. Materiálu z dovolené mám ještě asi na tři články .Ale protože v pondělí opět nastupuju do nemocnice na další operaci (doufám,že jen jednu), schovám si ještě něco na dobu až se vrátím.
Tak se tu zatím mějte pěkně, všichni se opatrujte a pište, ať mám co číst a prohlížet až se vrátímMrkající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...