sobota 9. února 2013

Boj

Už od včera bojuju. S čím? Opět s blogem. Začalo to namnoženými upozorněními na jeden jediný článek,včera to byla Intuice. Dnes jsem zatím smazala 41 upozornění od Jarmilky, 38 od Verunky a 42 opět od Intuice. Od Intuice to zatím pokračuje,ale už ne tempem jedno upozornění za pět minut. Trochu se mi ulevilo, když jsem četla,že v tom nejsem sama. Jenže teď už se asi dvě hodiny pokouším napsat a vložit článek, ale marně. Možná,že až kliknu po Xté na Publikovat, se mi to konečně povede. Ale spíš si myslím, že ne a článek se v lepším případě přesune do rozepsaných, odkud ho nebudu moci vydolovat anebo zmizí úplně.
Zajímalo by mě co se to zase děje. Konec světa měl přijít už jednadvacátého prosince.Nepřišel, ale od toho datumu se na Blogu cz. dějí prapodivné věci. Bohužel to není jen zlý sen, ale realita.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...